Deltatrans – obsługa logistyczna, kompleksowe magazynowanie
Strona główna Aktualności
Wybierz języki : pl
  • PL Polski
  • EN English
  • DE Deutsch

Menu

  • Wyślij przesyłkę drobnicową
  • O firmie
    • Historia
    • Zarząd
    • Polityka prywatności
    • Jakość i środowisko
      • Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO
      • Polityka BHP PPOŻ
      • Certyfikaty ISO 9001 / ISO 14001
      • Certyfikat ISO 3834-3
      • EcoVadis
      • Kodeks etyczny
      • Ekologia
    • Oświadczenie o posiadaniu statusu dużego przedsiębiorcy
      • Oświadczenie o posiadaniu statusu dużego przedsiębiorcy - Delta Trans Logistik Sp. z o.o.
      • Oświadczenie o posiadaniu statusu dużego przedsiębiorcy - Delta Trans Transporte Sp. z o.o.
  • Usługi
    • Transport
      • Krajowy
      • Międzynarodowy
      • Paczki
      • Drobnicowy - dystrybucja
    • Magazynowanie i logistyka
      • Logistyka magazynowa
      • Logistyka Kontraktowa
      • Składowanie samochodów
    • E-commerce
    • Co-manufacturing
    • Obsługa celna
    • Racki i opakowania transportowe
    • Konstrukcje stalowe
    • Sprzedaż kruszywa
    • Wynajem powierzchni biurowych
    • Lakiernia
    • Obsługa warsztatowa
      • Naprawa TIR
      • Myjnia TIR
  • PRACA
    • Nasi pracownicy
    • Informacje dla kandydatów - prosimy o zapoznanie się przed wysłaniem aplikacji
    • Oferty Pracy
      • Magazynier, Operator wózka widłowego oraz suwnicy
      • Pracownik Działu Księgowości/ Księgowa
      • Kierowca w transporcie międzynarodowym C+E
      • Kierowca w ruchu krajowym kat. C+E
    • Staże i praktyki
  • Dostawcy
    • Przewoźnicy- transport całopojazdowy
    • Przewoźnicy - transport drobnicowy
    • Wymagania dla dostawców
  • Strefa klienta
    • Stany magazynowe
    • System awizacji dostaw
  • RODO
    • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Delta Trans Transporte Sp. z o.o.
    • Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Delta Trans Logistik Sp. z o.o.
    • Klauzula obowiązku informacyjnego spełnianego wobec byłych Pracowników - DTT Sp. zo.o.
    • Klauzula obowiązku informacyjnego spełnianego wobec byłych Pracowników - DTL Sp. zo.o.
  • Kontakt
  • Szukaj

Szybki kontakt

W celu uzyskania szybkiej odpowiedzi wybierz dział, z którym chcesz się skontaktować:

Kontakt Sekretariat

+48 32 772 76 01
+48 32 772 76 02
info@deltatrans.pl

Kontakt Dział Organizacyjno - Prawny

+48 32 772 76 13
b.konopka@deltatrans.pl

Kontakt Zgłaszanie nieprawidłowości*/ reklamacji /skarg

nieprawidlowosciT@deltatrans.pl nieprawidlowosciL@deltatrans.pl

Kontakt Dział Personalny

+48 32 772 76 58
+48 32 772 76 91

Kontakt Marketing

+48 32 772 75 05
marketing@deltatrans.pl

Kontakt Księgowość DTL

+48 32 772 76 34
+48 32 772 76 31

Kontakt Księgowość DTT

+48 32 772 76 38
+48 32 772 76 40

Kontakt Inspektor Ochrony Danych

iod@deltatrans.pl

Kontakt Drobnicowy- dystrybucja

+48 32 772 77 10
+48 601 419 025
drobnica@deltatrans.pl a.smolka@deltatrans.pl

Kontakt Transport Międzynarodowy - Świętochłowice

+48 32 772 74 50
+48 32 772 74 60
+48 32 772 74 65
spedytor@deltatrans.pl

Kontakt Transport Krajowy

+48 32 772 74 40
+48 32 772 74 48
+48 32 772 74 44
sk@deltatrans.pl

Kontakt Transport Paczek

+48 32 241 60 38
+48 32 247 21 13
paczki@deltatrans.pl

Kontakt AC Chorzów

+48 32 346 17 50
+48 32 241 71 96
ac.chorzow@deltatrans.pl

Kontakt AC Gliwice

+48 32 238 99 36
+48 32 230 78 76
ac.gliwice@deltatrans.pl

Kontakt AC Olszyna

+48 68 375 62 56
+48 68 375 62 56
ac.olszyna@deltatrans.pl

Kontakt AC Pyrzowice

+48 32 784 78 77
+48 32 784 78 78
ac.pyrzowice@deltatrans.pl

Kontakt AC Świętochłowice

+48 32 772 77 11
+48 32 772 77 17
ac.swietochlowice@deltatrans.pl

Kontakt AC Wałbrzych

+48 74 844 65 46
+48 74 842 90 92
ac.walbrzych@deltatrans.pl

Kontakt Opakowania plastikowe

+48 32 77 27 522
chepoffice@deltatrans.pl

Kontakt Logistyka Kontraktowa

+48 601 485 562
logistyka@deltatrans.pl

Kontakt Magazynowanie

+48 601 485 562
logistyka@deltatrans.pl

Kontakt Lakiernia

+48 32 772 75 43
+48 601 419 021
lakiernia@deltatrans.pl naprawy@deltatrans.pl

Kontakt Naprawa TIR

48 601 494 626

Kontakt Co–Manufacturing

+48 601 485 562
logistyka@deltatrans.pl

Kontakt Racki i opakowania transportowe

+48 32 772 75 90
+48 601 885 865
p.mazur@deltatrans.pl

Kontakt Konstrukcje stalowe

+48 32 772 75 90
+48 601 885 865
p.mazur@deltatrans.pl

Kontakt Sprzedaż kruszywa

+48 601 364 628
a.wilczek@deltatrans.pl

Kontakt Naprawa TIR

+48 601 494 626

Wymagania dla dostawców

  1. Strona główna ›
  2. Dostawcy ›
  3. Wymagania dla dostawców

WYMAGANIA DLA DOSTAWCÓW USŁUG/ TOWARÓW

GRUPY SPÓŁEK DELTA TRANS

WYDANIE 3

01.06.2022r

 

WPROWADZENIE

 

1. Pod pojęciem Grupy Spółek Delta Trans (DT) należy rozumieć spółki:

- Delta Trans Transporte sp. z o.o. z siedzibą w Świętochłowicach ul. Chorzowska 134B,

- Delta Trans Logistik sp. z o.o. z siedzibą w Świętochłowicach ul. Chorzowska 118 – 120.

2. Celem niniejszych wymagań jest kształtowanie właściwej kultury współpracy pomiędzy Grupą Delta Trans a Dostawcami oraz ich otoczeniem, w tym ich dostawcami świadczącymi usługi na rzecz Grupy DT.

3. Niniejsze wymagania są zobowiązaniem dostawców do przestrzegania najwyższych standardów etycznych w trakcie prowadzenia działalności i współpracy z Grupą spółek Delta Trans.

4. W przypadku sprzeczności pomiędzy wymaganiami umowy/zamówienia /kontraktu, a treścią poniższego dokumentu, nadrzędne znaczenie mają wymagania zawarte w umowie, zamówieniu, kontrakcie.

5.  Dostawca ma obowiązek przestrzegać przepisów prawa obowiązujących w krajach, w których prowadzi swoją działalność, jak również przepisów międzynarodowych mających wpływ na jego działalność.

6. Niniejsze wymagania są zamieszczone na stronie www.deltatrans.pl – zakładka Dostawcy.

 

NAJISTOTNIEJSZE WYMAGANIA:

1. ZATRUDNIENIE

1.1 Informuj wszystkich pracowników na piśmie i w sposób zrozumiały o warunkach zatrudnienia.

1.2   Nie korzystaj z pracy dzieci oraz z pracy przymusowej.

1.3 Respektuj wolność Pracowników do zrzeszania się i ich prawo do reprezentacji zgodnie z Kodeksem Pracy.

 

2. CZAS PRACY

2.1 Zapewniaj czas pracy i odpoczynku zgodny z wymaganiami prawnymi.

2.2 Nie stosuj obowiązkowych godzin nadliczbowych.

 

3. WYNAGRODZENIE

3.1 Zapewniaj godziwą płacę zgodnie z wymaganiami prawnymi.

3.2 Informuj wszystkich pracowników na piśmie i w sposób zrozumiały o warunkach zatrudnienia dotyczących płacy.

3.3 Stosuj potrącenia z wypłat tylko zgodnie z Kodeksem Pracy.

3.4 Nie stosuj potrąceń z wypłat jako środków dyscyplinarnych wobec pracowników.

 

4. WZAJEMNE POSZANOWANIE

4.1 Zabrania się:

- dyskryminacji pracowników z jakiejkolwiek przyczyny,

- stosowania różnych form zastraszania wobec pracowników,

- molestowania oraz poniżania pracowników.

Zakaz jw. dot. również procesu rekrutacyjnego.

 

5. BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA PRACY

5.1 Zapewniaj wszystkim pracownikom (stałym i tymczasowym) oraz współpracownikom bezpieczne i higieniczne warunki pracy, spełniając przy tym wszelkie obowiązujące przepisy.

5.2. Podejmuj działania mające na celu rozpoznanie i zapobieganie zagrożeniom dla zdrowia i bezpieczeństwa:

       - pracowników (stałych i tymczasowych),

       - współpracowników,

       - pracowników klientów,

 - pracowników (stałych i tymczasowych) swoich poddostawców,

 - ludności zamieszkałej w pobliżu Twojego zakładu pracy.

5.3.Monitoruj zdarzenia niebezpieczne - analizuj je i podejmuj działania korygujące, aby zapobiegać im w przyszłości.

5.4 Wyznacz osobę odpowiedzialną za zgodność z wymaganiami BHP/ PPOŻ.

5.5 Zapewniaj wszystkim pracownikom regularne szkolenia z zakresu BHP/PPOŻ.

5.6. Informuj nas o wszelkich niebezpieczeństwach lub zagrożeniach dot. bhp związanych z usługami świadczonymi przez Ciebie / Twojego dostawcę.

  

6. OCHRONA ŚRODOWISKA i JAKOŚĆ

6.1 Przestrzegaj wymagań prawnych z zakresu ochrony środowiska oraz na bieżąco monitoruj swój wpływ na otaczające środowisko.

6.2. Zapewnij:  

- optymalizację zużycia zasobów naturalnych i energii,

- racjonalne zużycie materiałów, wody, gazu i energii elektrycznej,

- stałe monitorowanie zużycia materiałów, wody, gazu i energii elektrycznej,

-  działania obniżające emisję zanieczyszczeń do środowiska,

- racjonalną gospodarkę odpadami poprzez segregację i odzysk odpadów,

- racjonalną i odpowiednią gospodarkę w zakresie stosowanych substancji chemicznych,

6.3. Identyfikuj i monitoruj aspekty środowiskowe swojej działalności.

6.4. Podejmuj działania mające wpływ na jakość wykonanych usług, ciągłe doskonalenie jakości oraz minimalizację wpływu na środowisko.

6.5 Wyznacz osobę odpowiedzialną za zgodność funkcjonowania firmy z przepisami ochrony środowiska i jakości.

6.6 Organizuj systematyczne szkolenia z zakresu ochrony środowiska, warunków pracy i praw człowieka oraz bhp/ ppoż.

6.7. Dostawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dostarczonych przez siebie produktów/usług oraz odpowiada za spełnienie wymagań w obrębie swojej organizacji i jego dostawców.

6.8 Zapoznaj swój personel/ Twoich dostawców (w zakresie, gdy świadczą usługi na rzecz Grupy DT)  ze wszystkimi wymogami jakościowymi i środowiskowymi przedstawionymi przez Grupę Delta Trans.

6.9 Przeprowadzaj kontrolę dostaw swoich materiałów oraz procesu produkcyjnego w celu zapewnienia, że wyrób spełnia wymagania klienta.

6.10 Zapewnij identyfikowalność surowców, materiałów niezbędnych dla dostaw produktów i usług.

6.11. Informuj nas o wszelkich niebezpieczeństwach lub zagrożeniach dot. ochrony środowiska i jakości związanych z usługami świadczonymi przez Ciebie / Twojego dostawcę.

 

7. DZIAŁANIA ANTYKORUPCYJNE

7.1 Zawsze postępuj właściwie w kontaktach z klientami, dostawcami i konsumentami, traktując ich uczciwie i z szacunkiem.

7.2 Korzystaj z usług firm, które nie naruszają norm etycznych poprzez wręczanie łapówek lub udzielanie podobnych korzyści sprzecznych z prawem.

7.3 Zabrania się poniższych działań:

-     przekupstwa,

-     wymuszania lub nakłaniania,

-     handlu wpływami,

-     legalizowania dochodów pochodzących z działań korupcyjnych.

7.4 Nie przyjmuj ani nie wręczaj korzyści pieniężnych lub rzeczowych w celu skłonienia do podjęcia bądź niepodjęcia określonych działań lub w jakichkolwiek innych nieodpowiednich celach.

7.5 Zapobiegaj, wykrywaj i zgłaszaj właściwym organom przypadki przekupstwa oraz innych działań korupcyjnych.

 

8. POSTĘPOWANIE DOTYCZĄCE PREZENTÓW

8.1 Aprobuj tylko prezenty, które są dobrowolnie zaoferowane pracownikowi przez podmiot współpracujący i spełniają poniższe wymagania:

-     korzyść nie będzie miała wpływu na załatwienie sprawy,

-     korzyść nie będzie obligować do wzajemności,

-     pracownik nie będzie musiał tego ukrywać,

-     korzyścią będzie przedmiot reklamowy, promocyjny (np. kalendarz) lub inny przedmiot o wartości nie przekraczającej 100 zł netto.

8.2 Zabrania się:

-     wręczania lub przyjmowania pieniędzy jako prezentu,

-     dawania prezentów o jakiejkolwiek wartości pracownikom i przedstawicielom państwowym,

-     wręczania lub przyjmowania prezentów zbyt kosztownych, albo zbyt często,

-     dawania jakichkolwiek prezentów w podzięce pracownikom państwowym,

-     wręczania lub przyjmowania prezentów, które wpływałyby na decyzje biznesowe,

-     wręczania lub przyjmowania prezentów zależnych od poziomu prowadzonych interesów,

-     oferowania prezentu, który zgodnie z twoją wiedzą naruszałby zasady przyjmowania prezentów w firmie obdarowywanego,

-     oferowania lub przyjmowania zaoferowanego udziału w imprezie rozrywkowej niezwiązanej z działalności firmy np. koncert muzyczny, mecz.

8.3 Zawsze upewniaj się, czy dany podarunek jest zgodny z zasadami przyjętymi w Grupie Delta Trans i jeżeli łamie on przyjęte zasady odmawiaj jego przyjęcia informując o tym obdarowującego.

 

9. KONFLIKT INTERESÓW

9.1 Zobowiązuj Pracowników, by unikali tworzenia potencjalnych konfliktów interesów, a także by  identyfikowali, zgłaszali konflikty, z którymi mają do czynienia.

9.2 Respektuj przepisy prawa antymonopolowego.

  

10. OCHRONA I NADUŻYWANIE URZĄDZEŃ, MAJĄTKU I CZASU FIRMY

10.1.Zabraniamy przywłaszczania sobie własności Grupy Spółek Delta Trans do osobistego użytku lub do odsprzedaży.

10.2 Znaki identyfikacyjne Grupy Delta Trans można wykorzystywać wyłącznie za pisemną zgodą upoważnionego przedstawiciela Grupy Delta Trans.

10.3 Zobowiązujemy Cię do ochrony majątku Grupy Delta Trans oraz majątku klientów przed kradzieżą, szkodami, niewłaściwym wykorzystaniem i zniszczeniem.

10.4     Wszyscy Dostawcy muszą zapewniać ochronę własności intelektualnej przed dostępem nieuprawnionych osób.

 

11. WIARYGODNY PARTNER W BIZNESIE

11.1..Buduj długoterminowe, oparte na sprawiedliwych i uczciwych zasadach relacje ze swoimi dostawcami i klientami.

11.2 Cele biznesowe realizuj z poszanowaniem praw i dobra wszystkich klientów.

11.3 W partnerskich relacjach z klientami kieruj się odpowiedzialnością i zaufaniem.

11.4 Dokładaj wszelkich starań, by zapewnić odpowiedzialne pozyskiwanie materiałów i  surowców. Odpowiedzialne pozyskiwanie i wydobywanie surowców obejmuje również uwzględnienie ochrony środowiska, w tym zarządzanie chemikaliami, a także poszanowanie praw człowieka.

11.5. Unikaj nabywania i wykorzystywania materiałów, do których pozyskania doszło w sposób nielegalny lub poprzez etycznie naganne lub nieuzasadnione działania.

11.6     Wymagamy od Dostawców opracowania, wdrożenia i stosowania skutecznych metod
i procedur mających na celu wykrywanie i zminimalizowanie ryzyka przedostania się podrobionych części i materiałów do naszego łańcucha dostaw.

W przypadku wykrycia takiego zdarzenia oczekujemy od Dostawców wdrożenia skutecznych procedur, służących wyselekcjonowaniu danego produktu i powiadomieniu odbiorców podrobionego produktu.

11.7. Przestrzegaj przepisów krajowych/ międzynarodowych w zakresie importu i eksportu towarów, usług i informacji, a także przestrzegaj właściwych embarg i sankcji.

 

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

12.1 Przetwarzaj dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, rzetelnie i w sposób przejrzysty zapewniając odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych
i organizacyjnych

12.2 Niedozwolone są działania przeciwko prywatności Klientów/Pracowników/Dostawców.

12.3.Dostęp do danych osobowych powinny mieć osoby, których stanowisko i zakres obowiązków tego wymagają. Osoby te powinny być odpowiednio upoważnione do dostępu jw.

 

13. DODATKOWE WYMAGANIA DLA DOSTAWCÓW W TRANSPORCIE

13.1 Dostawca musi posiadać ważną i opłaconą polisę ubezpieczeniową OCP/OCS z sumą gwarancyjną nie niższą niż wartość transportowanego towaru oraz licencję na transport międzynarodowy/krajowy.

13.2 W razie jakichkolwiek opóźnień w załadunku, rozładunku, transporcie, a także zastrzeżeń kierowcy co do jakości towaru, jego ilości, opakowania - Dostawca  zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania nas o tym fakcie.

13.3 Za nieterminowe podstawienie samochodu, nieterminowe podjęcie ładunku lub nie podjęcie ładunku – Dostawca zostanie obciążony karą umowną wynikającą ze zlecenia.

13.4 W przypadku stwierdzenia szkody w związku z wykonaniem niniejszego zlecenia Dostawca ma obowiązek niezwłocznie poinformować nas o tym fakcie.

13.5 Dostawca zobowiązuje się do zwrotu powierzonych mu dokumentów w terminie wynikającym ze zlecenia.

13.6 Obowiązuje zakaz podzlecania usługi / zakaz przeładunku towaru bez naszej uprzedniej, pisemnej zgody. Za naruszenie jw. zastrzegamy sobie prawo do obciążenia Dostawcy karą umowną w wysokości wynikającej ze zlecenia.

 

14. ZGŁASZANIE NIEZGODNOŚCI / NARUSZEŃ

 14.1. Masz możliwość zgłaszania wszelkich zaistniałych i potencjalnych niezgodności w zakresie w/w wymagań:

1) mailowo na adres:

- jeżeli niezgodności dotyczą Delty Trans Transporte sp. z o.o: nieprawidlowosciT@deltatrans.pl

- jeżeli niezgodności dotyczą Delty Trans Logistik sp. z o.o: nieprawidlowosciL@deltatrans.pl

2) telefonicznie - Dział organizacyjno prawny - 32 77 27 613

3) pocztą tradycyjną na adres siedziby spółki.

14.2. Zgłoszenia jw. można dokonać anonimowo korzystając np. z zewnętrznego adresu e-mail.

14.3. Zgłoszenie naruszenia niniejszych nie wywołuje negatywnych konsekwencji wobec zgłaszającego ( obowiązuje zakaz działań odwetowych).

14.4. W trakcie dochodzenia dotyczącego naruszeń zapewniamy poufność danych dot. podmiotu zgłaszającego.

14.5.  Ewentualne kwestie naruszeń będą rozpatrywane przez Zespół składający się z:

- przedstawiciela działu organizacyjno – prawnego,

- 2 przedstawicieli wyznaczonych przez Zarząd Spółki.       

14.6 W razie wątpliwości odnośnie postępowania w konkretnej sytuacji (w zakresie niniejszych wymagań) najlepiej skontaktuj się z działem organizacyjno – prawnym Grupy DT.

 

Informacje

Adres korespondencyjny:
GRUPA DELTA TRANS
ul. Chorzowska 118-120,
41-605 Świętochłowice

deltatrans.pl
Sekretariat
Tel.: 32 772 76 00
Fax: 32 772 76 12
Email: info@deltatrans.pl

Socialmedia:
FACEBOOK
Mapa dojazdu:
Kliknij aby zobaczyć

Nasze certyfikaty

Certyfikaty ISO

Mapa zasięgu

zobacz całą mapę »
Projekt i wykonanie: Redhand.pl
optymalizacja soft.town
Copyright ©2023 Delta Trans