Polityka ISO
POLITYKA Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Grupy spółek „DELTA TRANS”
08.01.2020
Celem działalności grupy spółek „Delta Trans” jest dostarczenie Klientowi kompleksowej obsługi oraz zachowanie wysokiej pozycji wśród przedsiębiorstw o podobnym profilu działalności poprzez ciągłe inwestycje w rozwiązania techniczne, szkolenie personelu oraz rozszerzanie palety usług.
Jednym z filarów stabilnego, długofalowego rozwoju jest przestrzeganie przepisów prawa, w tym szczególnych wymagań związanych z ochroną środowiska.
We wszystkich naszych działaniach, obok koncentracji na wymaganiach Klienta, stale dążymy do redukowania poziomu negatywnego wpływu naszych działań na środowisko naturalne. Dążenie to ma odzwierciedlenie w inwestycjach w najlepsze dostępne technologie.
Wszystkie osoby pracujące w spółce zaangażowane są w zagadnienia jakości, bezpieczeństwa i ochrony środowiska.
Zobowiązujemy wszystkich pracowników do:
· koncentracji na zaspokojeniu potrzeb Klienta i spełnieniu jego wymagań,
· zaangażowania w pracę nad doskonaleniem jakości świadczonych usług,
· przestrzegania wymagań prawnych i innych, w tym z zakresu ochrony środowiska, które dotyczą Grupy Spółek
· przestrzegania ustalonych wzorców zachowań oraz kreowania nowych wzorców, dzięki którym minimalizowane jest ryzyko wystąpienia problemów związanych ze zdrowiem, środowiskiem oraz jakością,
· postępowania zgodnie z obowiązującym Kodeksem Etycznym.
Jako organizacja podejmujemy zobowiązania do:
· ciągłych innowacji, prowadzących do zapobiegania: wypadkom, zanieczyszczeniom środowiska, w tym powietrza oraz ograniczeniu zużycia wody,
· stałego monitorowania zużycia wody, gazu i energii elektrycznej,
· stałego doskonalenia oferty,
· ciągłego doskonalenia w zakresie bezpieczeństwa, jakości i ochrony środowiska.
Minimum raz w roku ustanawiamy szczegółowe, mierzalne cele i zadania dotyczące bezpieczeństwa, jakości i środowiska.