Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania ISO
POLITYKA Zintegrowanego Systemu Zarządzania
Grupy spółek „DELTA TRANS”
(DELTA TRANS TRANSPORTE SP. Z O.O. ORAZ DELTA TRANS LOGISTIK SP. Z O.O.)
17.06.2021r
Celem działalności Grupy Spółek „Delta Trans” jest dostarczenie Klientowi kompleksowej obsługi oraz zachowanie wysokiej pozycji wśród przedsiębiorstw o podobnym profilu działalności poprzez ciągłe inwestycje w rozwiązania techniczne, szkolenie personelu oraz rozszerzanie palety usług.
Jednym z filarów stabilnego, długofalowego rozwoju jest przestrzeganie przepisów prawa, w tym szczególnych wymagań związanych z ochroną środowiska.
We wszystkich naszych działaniach, obok koncentracji na wymaganiach Klienta, stale dążymy do redukowania poziomu negatywnego wpływu naszych działań na środowisko naturalne. Dążenie to ma odzwierciedlenie w inwestycjach w najlepsze dostępne technologie.
Wszystkie osoby pracujące w spółce zaangażowane są w zagadnienia jakości, bezpieczeństwa
i ochrony środowiska.
Nasze cele realizujemy w szczególności poprzez:
- przestrzeganie wymagań prawnych, w tym z zakresu ochrony środowiska, które dotyczą Grupy Spółek,
- koncentrację na zaspokojeniu potrzeb Klienta i spełnieniu jego wymagań,
- bieżącą analizę potrzeb, oczekiwań i satysfakcji Klientów,
- stałe doskonalenie oferty,
- doskonalenie procesu realizacji i jakości świadczonych usług,
- postępowanie zgodnie z obowiązującym Kodeksem Etycznym,
- zapewnienie bezpieczeństwa informacji na każdym etapie ich przetwarzania,
- racjonalne zużycie materiałów, wody, gazu i energii elektrycznej,
- stałe monitorowanie zużycia materiałów, wody, gazu i energii elektrycznej,
- optymalizację gospodarki odpadami poprzez segregację i odzysk odpadów,
- racjonalną i odpowiedzialną gospodarkę w zakresie stosowanych substancji chemicznych,
- ciągłe innowacje, prowadzące do zapobiegania: wypadkom, zanieczyszczeniom środowiska, w tym powietrza oraz ograniczeniu zużycia wody,
- przestrzeganie ustalonych wzorców zachowań oraz kreowanie nowych wzorców, dzięki którym minimalizowane jest ryzyko wystąpienia problemów związanych z bezpieczeństwem, środowiskiem oraz jakością,
- staranny dobór dostawców i ich monitoring,
- efektywny system szkoleń pracowników,
- zapobieganie sytuacjom awaryjnym,
- ciągłe doskonalenie w zakresie bezpieczeństwa, jakości i ochrony środowiska.
Minimum raz w roku ustanawiamy szczegółowe, mierzalne cele i zadania dotyczące bezpieczeństwa, jakości i środowiska.